Головна | Статті | Конференції | Анонси | Галерея | Контакти

Волинь туристична

Волинь туристична

,

Агросадиби Волині

,

Туристичні райони

, Волинь, Луцьк, туризм, екскурсії
 



Меню сайту
Пошук
Наші партнери
Музейний простір України
Музейний простір Волині
Історична Волинь
Львівський історичний музей
Рівненський обласний краєзнавчий музей
Житомирський обласний краєзнавчий музей
Національний музей-заповідник українського гончарства в Опішному
Державний архів Волинської області
Волинська обласна організація Національної спілки краєзнавців України
Національна спілка краєзнавців України
ДП „Волинські старожитності” ДП „НДЦ” „Охоронна археологічна служба України” Інституту археології НАН України
Волинська обласна універсальна наукова бібліотека імені Олени Пчілки
Галерея мистецтв „Арт-кафедра”
Сайти музеїв
Волинської області
Форма входу
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Головна » 2018 » Липень » 9 » Відбувся семінар «Бізнес як військова стратегія: битва під Берестечком»
11:12

Відбувся семінар «Бізнес як військова стратегія: битва під Берестечком»

Закрити баннер

У Художньому музеї завершив роботу семінар під назвою «Бізнес як військова стратегія: битва під Берестечком», який тривав впродовж 5-6 липня. Він містив не тільки науково-практичне спрямування, а й культурно-мистецький аспект. Недаремно локаціями проведення занять було обрано Луцький замок, Художній музей (відділ Волинського краєзнавчого музею), Національний історико-меморіальний заповідник «Поле Берестецької битви» – важливі інституції, знайомство з якими не тільки поглиблює інтелектуальний рівень слухачів, а й впливає на їхній духовний та емоційний стан.

Опісля екскурсії замком Любарта учасники семінару познайомилися із Художнім музеєм, історією формування його колекції та шедеврами образотворчого мистецтва, що представлені в експозиції. Завідувач музею Зоя Навроцька розповіла про колекцію творів мистецтва на тематику вітчизняної минувшини і, зокрема, про серію полотен, присвячених битві під Берестечком тернопільського художника Дмитра Стецька (1943–2017). У 2016 році митець подарував музею тринадцять своїх творів. Його полотно «Берестечко» (1990 р. в.) стало зримим образом семінару. Аналізуючи його емоційний лейтмотив, стилістичні й технічні особливості, Зоя Навроцька наголосила на вельми цікавих прийомах , які застосовував у своїй роботі художник, символічну суть їхньої виражальної мови як своєрідної проекції почуттів українців минулого та сьогодення.

Лекція Сергія Лесняка «Моделі прийняття стратегічних рішень. Теорія конфлікту. Управління помилками» викликала у присутніх особливе захоплення.

Сергій Лесняк – викладач магістерських програм та програм управлінського розвитку LvBS. Директор компанії «RR Commodities» (Shanghai). Останні 14 років працює у КНР. Був представником компанії Ферекспо у Китаї з 2003 по 2007 рік. Закінчив гуманітарний факультет НаУКМА та EMBA CEIBS, де є членом ради випускників. Сергій підтримує принцип 3L (long life learning), та лише у 2017 році успішно закінчив курс «Applied Neuroscience» у Massachusetts Institute of Technology, «Strategic Thinking» у IMD Business School, «Negotiation for Senior Executives» у Harvard Law School, та «Entrepreneurship Essentials» у Harvard Business School. Сфери зацікавлень бізнес, економіка та культури Далекосхідного регіону. Має ряд публікацій у різних виданнях на ділову тематику та з історії Китаю. Один із ініціаторів створення спільноти українців Шанхаю. Член Шанхайської Асоціації Тайцзи (Чень). Впродовж останніх років працює над перекладом «Трактату про військове мистецтво» («У-цзи»).

В рамках семінару також відбувались практичні заняття, лекції на теми : «Досвід військового протистояння під Берестечком і його аналогії в сучасному бізнесі», «Проведення аналогій з військових стратегій на стратегії в бізнесі». Їх проводили: Вадим Задунайський, Андрій Рождественський – викладачі Львівської бізнес-школи Українського Католицького Університету.

На кінець події відбулось підведення підсумків, обмін вражень, думок та вручення кожному учаснику семінару Сертифікатів про завершення навчальної програми на тему «Бізнес як військова стратегія: битва під Берестечком».

Джерело: Художній музей

Переглядів: 529 | Додав: administrator | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Зробити безкоштовний сайт з uCoz
Зробити безкоштовний сайт з uCoz