Головна | Статті | Конференції | Анонси | Галерея | Контакти

Волинь туристична

Волинь туристична

,

Агросадиби Волині

,

Туристичні райони

, Волинь, Луцьк, туризм, екскурсії
 



Меню сайту
Пошук
Наші партнери
Музейний простір України
Музейний простір Волині
Історична Волинь
Львівський історичний музей
Рівненський обласний краєзнавчий музей
Житомирський обласний краєзнавчий музей
Національний музей-заповідник українського гончарства в Опішному
Державний архів Волинської області
Волинська обласна організація Національної спілки краєзнавців України
Національна спілка краєзнавців України
ДП „Волинські старожитності” ДП „НДЦ” „Охоронна археологічна служба України” Інституту археології НАН України
Волинська обласна універсальна наукова бібліотека імені Олени Пчілки
Галерея мистецтв „Арт-кафедра”
Сайти музеїв
Волинської області
Форма входу
Логін:
Пароль:
Календар
«  Липень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Головна » 2020 » Липень » 3 » З колекції Музею волинської ікони: «Святий Іоан Богослов»
08:51

З колекції Музею волинської ікони: «Святий Іоан Богослов»

Закрити баннер

«Святий Іоан Богослов». ХVІІІ ст. Матеріали і техніка: полотно, олія. Походить з церкви Святого Симеона с. Любохини Старовижівського району. Реставрація: НАОМА, В. Дуда.

Простір картини займає монументальна постать юного апостола Іоана. Чан, підвішений над вогнищем, та чаша у руках ангела символізують перенесені тортури, після яких Іоан залишився неушкодженим.

Образ Святого, виконаний у бароковому стилі, наділений тілесним і душевним здоров’ям; вільний рух піднятої руки з затиснутим пером, позбавляє його будь-якої скутості. Другою рукою апостол невимушено опирається на масивну книгу – символ його авторства кількох біблійних книг. Привертає увагу молодий лик Іоана з округлими щоками та підборіддям, яскравим рум’янцем, масивним носом та повними губами. Очі молитовно підняті вгору. Під ногами апостола зображений орел із розгорнутими крилами, як символ злету його богословської думки.

В нижній частині полотна частково збережений донаторський напис, зроблений латиною.

Орієнтуючись на західноєвропейську манеру виконання, малярі ХVІІІ ст., творчо переосмислювали і розширювали тематику сюжетів, яка запозичувалися з латинської іконографії та пристосовувалась до греко-католицької обрядовості. Місцеві іконописці намагалися об’єднати візантійську іконографію зі стильовими напрямками західноєвропейського живопису, що яскраво проявилося в іконі «Святий Іоан Богослов».

Джерело: Музей волинської ікони

Переглядів: 251 | Додав: administrator | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Зробити безкоштовний сайт з uCoz
Зробити безкоштовний сайт з uCoz